March 4, 2011

Jangan fikir - fikir

Apa itu masalah?


Aku rasa korang semua mesti ada masalah kan? Tak kira la masalah rumahtangga ke, suami merajuk balik rumah mak ke, masalah kan tu? Punggung tidak pejal pun satu masalah. Tipu la tak ada masalah.. Orang gila pun ada masalah tau, masalah mental.

Masalah adalah sesuatu perkara atau benda yang membebankan fikiran seseorang sehingga mampu menyebabkan seseorang itu kene timbus tanah. Sebab dah tak tahan sangat. Ada sorang abang nie, dia pernah cakap :

" Masalah ni macam taik . Buat kita sakit perut . Mesti nak buang kan? Takkan nak simpan je.. "


Aku pun ada masalah. Sampai kadang2 aku rasa nak call je penggali kubur, minta dia cop kan satu utk aku.

Masalah yang tak tahu pokok pangkal nya? Ish, nie lagi teruk. Korang penah rasa tak kusut gila fikiran? Argh, tensionya!! Apa sebab? Wa x tau 00oo... Gila r nak selesaikan sbb tak tau, tak tau sbb. Oke, mari mari datang kat aku, kita pegi tempah 2 tiang, satu lubang utk kau, n jangan lupa sekotak tisu utk aku. Hahah


Take care baby, enjoy.

No comments: