March 12, 2011

Semua Fake

" style kaw mcm mak org.. kaw da la mcm fake.. pikir kaw bgs..sumpah kaw memang phathetic..kaw pikir aq hamak ke dgn balak kaw ha?? looserrrrrr!!! urghhhh.. juz watchout la ! ! "


"hey budak ! tolong jangan ingat anda tu bagos la! kalo ta puas aty dengan saya. ta pyh la nak ckp yg bkn2 pasal saya at fb awak ! face to face la sini ! "


Tengok! Tengok! Dua ayat kat atas adalah status anon anon bajet dekat facebook yang aku copy , paste kat sini. Ye, kau hot sangat kan, aku stalk la kau. Tengah stalk kau lah nie.. Ish, dorang dah salah menggunakan facebook sebagai tempat cari gaduh . Hek eleh, konon aje lebih dorang dorang nie . Dalam facebook je nampak macam berani lah kan nak cari pasal . Cakap orang macam bagus, ayat dorang pun macam bagus sangat jugak . Sangat tak sedar diri. Kalau berani sangat apsal tak mention nama? Apsal? Apsal? Eleyh,,, face to face je lah kalau kau dah maju sangat, pernah menang kick boxer. Taip dalam facebook, nak simpati orang kan?


" Kenapa nie, marah je? "

" Ada orang cari gaduh ke dengan awak? "



Aiseyh.., so shit lah . Memang sumpah aku cakap nak minta simpati aje. Kau nak orang fikir kau baik lah kan? Ayat kat facebook bukan main dok promote pakwe muka separuh siap, puji orang muka macam baru keluar oven. Eh, kau buta ke? Nak pengsan aku tengok muka slenge yang kau puji hensem, kacak dan comel cute miut tu. Asyik kau je kene? Apsal kau kena? Sebab kau selalu kenakan orang . Sebab kau pun phatethic, sebab style kau pun macam mak orang . Berstyle sangat ke kau tu nak cakap orang?? Tak up-to-date pun aku tengok . Still dengan gaya kuno tshirt, jeans besar kau and shawls yang konon lawa tu? sebab kau pun suka cakap buruk pasal orang kat facebook, sebab kau pun fake . FAKE BERANI . Balik kat kau, padan muka. Ayat bahasa inggeris tunggang terbalik . Mari mari tanya adik aku dulu macam mana ayat yang betul .



Aku pun macam bagus je kan cakap macam nie?
Yes, pumpkin head.

Puas hati ?

No comments: